top of page
Vyhledat
  • victoriaomokolo

Východ slunce na moři

V sobotu jsem měla budík na 4:00 ráno, protože jsme se s inboundy a host mamkami jeli projet na lodi. Jedna z host matek totiž pronajímá jachty, a tak nám zařídila projížďku. Inboundka z Německa, Bente, chtěla vidět východ slunce, proto jsme jeli tak brzo.



Když jsme zastavili uprostřed moře, řekli nám, že si můžeme jít zaplavat. Máma se mě den předtím ptala, jestli chci i plavat a tehdy jsem řekla že ano, ale když jsem se tam třásla zimou i v bundě, tak se mi do vody moc nechtělo. To i přesto, že mi všichni říkali, že je teplá, čemuž jsem nevěřila, než do vody vlezla Bente a řekla že je to v pohodě. Tak jsem se převlékla do trička a kraťasů, protože korejci nenosí normální plavky a koupou se většinou v neoprénech, a vlezla jsem do vody. Nebylo to z daleka tak hrozné, jak jsem čekala, voda byla takové normální bazénové teploty, což mně dost překvapilo. A tak jsme si já a Bente zaplavaly v moři, což bylo hrozně super. Byly odtud vidět mrakodrapy pláže 해운대 (Heunde) a z druhé strany 광안대교 (Kwangantegjo - diamantový most).




Měli jsme taky příležitost se nechat svést na vodním skútru, čehož já jsem se bála, ale inboundi z Taiwanu se na něm svezli a byli nadšení.

Když jsme vylezly z vody a převlékly se, posádka lodě nám dala na talíř nakrájené nějaké syrové mořské šneky, které právě ulovili. Nechutnalo to nijak špatně, ale moje nejoblíbenější jídlo to asi taky nebude. Za nějakou dobu nám posátka udělala korejské instantní nudle s mušlí nahoře. Ty byly moc dobré. Potom jsem si pár hodin povídala s inboundy, hlavně s Bente. Tehdy měla za pár dní předčasně ukončit svou výměnu ze zdravotních důvodů, a odletět zpátky do Německa. Byla tu jen měsíc a docela jsme se za tu dobu skamarádily, takže to bylo trochu smutné, ale snažila se myslet pozitivně. Na oběd nám host mamky obědnaly jídlo. Inboundi z Taiwanu měli 짜장면 (džadžangmjon), což jsou nudle s omáčkou z černých fazolí, které já jsem nechtěla, protože to je asi jediné korejské jídlo co mi doposud moc nechutnalo, takže já jsem měla smaženou rýži s krevetami a se zeleninou. Potom jsme si ještě povídali a s inboundy z Taiwanu jsme jeli na naši druhou lekci korejštiny, kterou pro nás každou sobotu pořádá náš Rotary distrikt. Předtím jsme se rozloučili s Bente, a to bylo naposledy co jsme ji viděli.

50 zobrazení0 komentářů

Nejnovější příspěvky

Zobrazit vše

Střední škola v Koreji

V Jižní Koreji má střední škola 3 ročníky. Střední škola je pro Korejce velmi důležitá, protože celé 3 roky na střední škole rozhodují o...

Comments


bottom of page